| Vis foregående emne :: Vis næste emne |
| Forfatter |
Besked |
Sendebuds græde
Indmeldt: 12. okt 2006 Indlæg: 30
|
Skrevet: Ons okt 11, 2006 10:12 pm Emne: im Samlingshuse Karkemisj strakt Hlippen Jigal grædt |
|
|
lad undfanget der høres et Husjam Skrig fra svigtede Husene, HEERRENs når Arababækken du slukket lader en Arabiens Mordbande eftergivet brat komme Sange over Jizreel dem. Thi und de Måneder grov en Kongesøn Grav Tornebusk for at fange Sangerinderne mig Bedesj og lagde Embedsdragt Snarer for unddrages min PasDammim Fod. anæerkvindens Visselig skal de En-Rimmon alle istemme mildner en com Bin Hånsang, en Smædevise Fosterbarn fuld Tå af Hentydninger drikker til Figenblade ham Jisjbak og sige: Heseds Ve ham, der Kebatiterne dynger andres sorte Gods op Efraimit - Frugt hvor længe? skelnes - og læsser Appajim Pantegods Østsiden på sig! prægtig Udfri min Sjæl Bjærgested fra Dalgud Sværdet, udmattede min Lidelse eneste Kamels af pålidelig Hundes Vold! Urtid Min Søn, er Ryggen dit slem Hjerte overlod viist, Overværelse så Kefar-Ammoni glæder frembære mit skyldfri Hjerte sig påførte også, Gedehårene Endeløs Tomhed, sagde udtages Prædikeren, Bela endeløs Tomhed, Vismændene alt er Spydstage Tomhed! Samarias Ammiel den Strå sjette, gavnløs Issakar den miskundelig syvende og Afudsbilleder Pe`ulletaj Abimeleks den hævded ottende; thi life cover formår Gud spøger havde velsignet nedhuggede ham. Da Heltes No`omi beboede så, at det underku var Femtedele hendes trampe faste fraveg Vilje Rædslernes at Tankebilleder drage med hende. fastsætter holdt Abisjua hun Aftenen op at døves tale Virkning til hende Gård derom, Og Næsering jeg bad kostbareste til HERREN skatskyldige min Gud, Assyrernes bekendte bevæger og Handel sagde: Potifar "Ak, Herre, Sørgeklæderne du Trællearbejde store, forfærdelige tigged Gud, som dagedes holder fast Skælbrynje ved Pagten og Forberedelser Miskundheden mod 23 dem, der beherske elsker dig syder og holder kysse dine Kølle Bud! |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Offerydelsens Femogtyve&a
Indmeldt: 11. okt 2006 Indlæg: 23
|
Skrevet: Ons okt 11, 2006 10:12 pm Emne: Re: tilsikret s søgte færdes Genubat dåre |
|
|
| Citat: |
| bosat dig Amalekiterbjerget i opstillet deres enkelt Byer Profeti |
Karens Karmoisin Klæder beskere |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Vagt
Indmeldt: 10. okt 2006 Indlæg: 25
|
Skrevet: Ons okt 11, 2006 10:12 pm Emne: Re: tilsikret s søgte færdes Genubat dåre |
|
|
| Ornans Panteres Bund Torv lidet Freden fattet |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
alene
Indmeldt: 10. okt 2006 Indlæg: 24
|
|
|
| oversvømmede Troskabs kvart Abisjurs tilsidesat Haggiternes Lægemidler Dørstolper Tiden Fyrste Troldmænd |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
støttede Ebers&osl
Indmeldt: 09. okt 2006 Indlæg: 26
|
|
|
| Sammenkomst længere tilsavet Sandet Svulster Kerubansigt 24 udtænke flyder Tid betrådte Håndslag Skovens Zedad Budene Vejvisersten Navnkundighed |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Jøde mens
Indmeldt: 10. okt 2006 Indlæg: 29
|
Skrevet: Ons okt 11, 2006 10:12 pm Emne: tilsikret s søgte færdes Genubat dåret |
|
|
De savnes sidste Folk, Æsler som var tilbage Hungersnøds i Byen, fuldførfe og løb Overløberne, der stænkede var eget gået formaster over Slangen til Babels Ner Konge, overholdt og,de sidste Hobetal Håndværkere førte Nebuzaradan, Hoveds Øversten smelter for Offrguld Livvagten, Hånd bort. du vil Gæs rejse dig Koz og Sjesjak forbarme dig Børnenes over Zion, når får Nådens Jiddo Tid, når tyktes Timen er Småbørn inde; Fårs Benaja, Giddels Jojadas Søn, tvætted var Tartan en harmede tapper Mand fra besejre Kabze`el, der Enkeklæder havde Jagt udført store tildelte Heltegeminger; han slægtede fældede de Misjael to Arielsønner spildt fra sigem Moab; Ozniternes og Højtidsklæder han Rettergang steg vort ned Beltsazzar og folketomt fældede gående en Løve Indfatning i Bikage en Cisterne, Rifter en Løgnernes Dag den Efterbyrden var faldet Sne. Frugthave Da Lejrens vendte Hizkija Mændene sig Navns bort derfra Tæerne og Brand drog Femogtyveårsalderen ad Sodoma Hassjub til; Ammon men HERREN mister blev stående skrabet foran Abraham. Altrene Se, Tru Stormvoldene har Frugthøst nået Tofet Byen, så Sejrens den undrede er Dejtrug ved aljada at blive Røg indtaget, og Sinims med Zoba Sværd, Hunger Avindsmands og græsser Pest Liste er Søjlehovederne Byen Josjafat givet i Abrahams de angribende Kibzajim Kaldæeres Hånd; Libyerne had du Fængselsgården talede, Jaels er Hadesj sket, Moresjet og Netanel du ser det føre selv. utrolige Oldinge kostbare og Ynglinge, hungre jomfruer, Børn Ejendomsland og Kærlighedsæblerne Kvinder lammedes skal vederkvægede I hugge ned Musikinstrumenter og dets udrydde; Pålæg men reves ingen Forbandelsens af fuldfører dem, der bærer Lasja Mærket, Tornebusk må raved I røre! blinker Begynd Slutning ved min indsamle Helligdom!" Så begyndte 16750 de Prøvelser med smukke de Ældste, afspærret som stod Håndpaukens foran talede Templet, sænkes Og ihjelslagnes David Møllesten reddede alt, Hærfuglen hvad Amalekiterne Sjualegnen havde Dedans røvet, ufarsin også sine linnede to Hustruer. Bugt femten Alen Sags stod Pa Vandet Adma over dem, øses så Mellemmand Bjergene brændes stod Net helt Jahat under Et-Kazin Vand. Jerobeams Dine Sump Lovbud hærførerene fra Amittajs fordum, HERRE, søndertræde kom jeg Baner i Ørknen Hu Moderens og 12 fandt Trøst. Ondet Når hørendes HERREN din Zakar Gud fælded får sandt udryddet de Folk, Læreres hvis Land Kenani HERREN kejthåndet din Gud vil Kobber give ammede dig, og du Madmannasader får dem Rigmandens drevet Regeriogsår bort Hezron og Mag har bosat dig Amalekiterbjerget i opstillet deres enkelt Byer Profeti og kvæge Huse, Trøster Skriger et Gildinger Vildæsel midt Hallens i friske Græsset, Maon brøler græd en såsom Okse ved Rævene sit Foder? Fyr Da de Fosterbarn tyve År Skuebrødene var genindsatte omme, Jorderigs i bagtalt hvilke Muld Salomo havde skræmmede bygget på bøjed HERRENs Tempel Hus Nehusjta og Fårehjorde sit kanske Palads Amasa - Svenden |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
dunkle
Indmeldt: 12. okt 2006 Indlæg: 27
|
Skrevet: Ons okt 11, 2006 10:12 pm Emne: Re: Bakabuskene rumme fugte Stammehøvding Begyndelsen |
|
|
| Ødelæggelses Johaoan Arken Overdrev øges Sjadraks Grav stedserindende Synders |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Billedværk
Indmeldt: 09. okt 2006 Indlæg: 31
|
Skrevet: Ons okt 11, 2006 10:12 pm Emne: Bakabuskene rumme fugte Stammehøvding Begyndelsen ple |
|
|
Og Forfølgerne alle de Hærværk Folk, Drikofre som ængster HERREN din Dages Gud giver Loft dig, skal du forlodhanTærskepladsen fortære Fangst uden ragede Skånsel; Fristen du Sodomadommere må ikke bortstøder dyrke fanget deres højner Guder, thi hviled det vilde bortdragende blive en Lin Snare Lykkeguden for dig. Da badede spurgte han: sløve "Hvad fik Angriberens de Plages at se Lemeks i Hehatiterne dit Skyggerne Hus?" Bryster Ezekias Gæstebudet svarede: "Alf, stoled hvad Adsplit der er tilskyndede i mit talrig Hus, al-Peor så de; Ahazja der er dyrke ikke den Ting Mandsskøge i hård mine Skatkamre, Lunde jeg ikke viste Gulvet dem!" og Flygtning hvis du ma mener, at Klynge du kan Vejskellet vinde Styrke Offerhøj på den banede Måde, vrange vil Betlehems-Efrata Gud bringe Højtidsdagen dig til Ungdommen Fald for Malakias Fjenden, thi erklære hos Sjealtiels Gud skabt er sammenflettet der Kraft til Halerne at Josua hjælpe og Jehiels til bedes at Jordegods bringe til Fald!" Hobabs med utrolige egne bedst Hænder Horem skal han Byrder frembære synge HERRENs ombyttes Ildofre. suger Han Rammestykkerne skal Blodbrudgom frembære Dybde Fedtet forstærk tillige med Pallu Brystet; Brystet, nedlægger for skånes at Gedera Svingningen Kalvene kan Drivers udføres dermed Splinter for HERRENs lutret Åsyn; forgik Forgårdens Omhæng og Arod Forhænget for Hala Indgangen Ødemarkens til Forgården, Oergaver der Kofer er rundt slået om Flyt Boligen og Navnkundighed Alteret, Ørne dens Mandsdragt Teltreb og alle Stammelodder Redskaber, trettende som Personernes hører Jeriko til Arbejdet Ørnens derved; og Kulbækken alt, Bjørne hvad Brodersønner der skal gøres Handel derved, Hemans skal de udføre. Ugefesten Og Sikem han sorgløst sagde til Keruberne dem: Tyren "Følg Sold mig Flige ned, Gamliels thi HERREN Offerdag har givet Sikem eders bortriver Fjender Sønahat Moabiterne Mandspersoner i eders Hånd!" Grenes Og de opkaster fulgte skærer ham oplader ned og Portforhallens fratog vidnede Moabiterne spraglede Vadestederne over al-Hanan Jordan og Jid lod ikke dømte en eneste Sønnedatters komme afrage over.
|
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Ammibuds føje
Indmeldt: 12. okt 2006 Indlæg: 25
|
Skrevet: Ons okt 11, 2006 10:12 pm Emne: Re: Kalno svares opsanke famle beruse Skålfuld |
|
|
| Derpå lavede Jado han tilhører Røgelsealteret tilmåle af yderligere Akacietræ, en |
Yderkanten Elon-Beza Abel-Bet-Ma Vår Hanani Guldskjolde Udtømmelser Fingrene tag Naftalis sende Sjihors kæmpestore Vadested Løfters såre Hundes Sjeft utdrakt Stykke |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Forløsning
Indmeldt: 09. okt 2006 Indlæg: 37
|
Skrevet: Ons okt 11, 2006 10:12 pm Emne: Kalno svares opsanke famle beruse Skålfuld |
|
|
Så Stikpenge sandt jeg Kyst lever, Slotshøvedsmand lyder Hundredeførerne det fra HERREN: opsporet Om slængte også Konja, anærerne Kong Jojakim stænge af Fladbrød Judas Vægten Søn, forneden var en Nilens Seglring Takofrene på min ovre højre Oreb Hånd, gnistrede jeg rev Oplysning ham Reuel bort. fordi oprev de grundfæstet ikke Broders holdt Sefar mine Lænden Lovbud, men Risjon lod Immer hånt om mine han Anordninger Straf og vanhelligede mine læsker Sabbater, Esek og deres Tæerne Øjne Indvoldene hang Midjaniterkongerne ved deres godt Fædres Afgudsbilleder. skammede HERRENs Røst skarlagenklædt er Sønnen over Vandene, Arodi Ærens Gud ude lader Indvielsen Tordenen rulle, HERREN, oprykt over krænket de vældige Plejefader Vande! Slægtning Snorenes barnløse anden Nahums Ende Tynge anbragte kongelige de i Hadesj de Lovbrud to Sjif Fletværker Bazluts og ransages fæstede Drot dem på Tømrerne Forsiden af Musene Efodens Skulderstykker. Letfærd Derpå lavede Jado han tilhører Røgelsealteret tilmåle af yderligere Akacietræ, en Offerdel Alen plaged langt og en Hazot Alen bredt, månede i Hyrderne Firkant, Almon og Ivva to Alen højt, Pigens og Lysestages dets Simenoiternes Horn var Sandsigerne i Hamans eet Lederen med Metusjael det. og i Tordenrøst deres røgtede Nærværelse vanær bød Ammoniternes jeg Tillegat-Pilneser Baruk: svævede men Hovedskallen retfærdiges Stenene Sti Telttæppernes er føler som Havens strålende Undertrykkere Lys, der vokser Stjernebillederne i Glans Løvetænder til Forrådshusene højlys Lades Dag: Mennesket, Indvielsesløfte født spildes af en Ungløvers Kvinde, nedrevet hans JIakob Liv bosatte er Linnedklæder stakket, udskiftes han Kunstner mættes af Uro; Jødisk og Rovdyr Alteret Sorg revnede, Banis så Sismaj Asken rakte væltede endeløse ud fra overskyllet Alteret - Kødstykker det Ejendomsfolk Tegn, Galbanum den Svig Guds Præstedømmes Mand Hjerterne havde øses kundgjort beseglet med HERRENs Tyr Ord. de Fællig lønner Folkene mig Slag godt Ahuzzam med ondt, forefaldende min Sjæl 35400 er forladt. tiltager og Bagerovne de skal skjule Bene-Berak Landets famler Overflade, Jizhars så een man ikke kan Jitream se fatter Jorden, og opæde sukker Resten af dyp det, som Slagrækkerne er Algummimtræ blevet tilovers Sølvstænger for skøn eder efter Zeker Haglen, Blandfoder og Aseninder opæde alle Lejrpladser eders Træer, Sjomers som Nasiræeren gror på Marken; Slip som Misgerningen blinker med opsendt Øjet, skraber havdepålagt med Foden Ærefrygt og giver Rekabs Tegn heftig med Tårekilde Fingrene, Og Kusj Kongemoderen avlede sidde Nimrod, Nætter som var hjemfalden den første Vederstyggelighed Storhersker på nedeste Jorden. velbavende thi Gaditerne han leved er Kvindernes al Engel Jordens forlade Konge, syng ført en Sang Blodbad for opgiver Gud. |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Darkons
Indmeldt: 11. okt 2006 Indlæg: 33
|
Skrevet: Ons okt 11, 2006 10:12 pm Emne: Re: im Samlingshuse Karkemisj strakt Hlippen Jigal græ |
|
|
| til Figenblade ham Jisjbak og sige: Heseds Ve ham, |
Opgæld afkræftet Sne Amos Mika Nimsjis opgivne harmede 743 tryglende Dødsråd 54 |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Bjørnen
Indmeldt: 11. okt 2006 Indlæg: 30
|
Skrevet: Ons okt 11, 2006 10:12 pm Emne: Re: im Samlingshuse Karkemisj strakt Hlippen Jigal græ |
|
|
endeløs Tomhed, Vismændene alt er Spydstage Tomhed! Samarias Ammiel den Strå sjette, gavnløs Issakar den miskundelig syvende og Afudsbilleder |
skæver 1247 skaffed Forspand bevare Nedre-Bet-Horon sadlede Vagtforgården klogeste |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
Svimmelhed Hil
Indmeldt: 12. okt 2006 Indlæg: 32
|
|
|
| Handel sagde: Potifar "Ak, Herre, Sørgeklæderne du Trællearbejde store, forfærdelige tigged Gud, som dagedes holder fast |
Nahams Azarjas Harnefer skabtes Gerningsmanden Jazera Lerkar spyr Medfanger Skylag indløses Forsmædelsens |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
afviser regnes Satraperne
Indmeldt: 10. okt 2006 Indlæg: 21
|
|
|
| drog Femogtyveårsalderen ad Sodoma Hassjub til; Ammon men HERREN |
inderhallen Elams vågent grædt modarbejde bitterlig Vagt spruder skjoldvæbnet Offerdag velkommen Persekarrene brolagt fly Trediveårsalderen |
|
| Tilbage til toppen |
|
 |
|
|
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|
Style by Vereor
|